keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Nyt mää hurahin intialaiseen tyyliin

Sain vihdoin ja viimein Intiasta talvella tilatut tavarat monen mutkan kautta:)
Kuinka ollakaan pakettia avatessa olin taas kun lapsi karkkikaupassa! Mää nii tykkään kankaista ! Ja antiikkisista puuesineistä. Seuraavana iski harmistus , kun tuli sillon tilattua noita mahtavia silkkihuiveja niin vähän. Koska määhän tartten ite noista ainaki puolet :) ja loput sitte meijän tytöille! Ei vainenkaan, kai mulle yks riittää. Osais vaan päättää mikä noista?

 oisko tää hieno?

tai tää?

 vai kenties tää?


päädyin tähän, oon vissii jotenki ihan sinivalkonen tyyppi.


Kyllä tulin niin hyvälle päälle kun saatiin tämmösiä ihanuuksia kauppaan! Vaikka olin jo valmiiksiki, koska meille tänne pohjoseenkin tais ny tulla kesä. 

Oikeesti nuo huivit on livenä paljon upeampia kuin näissä mun häthättää ottamissa kuvissa. Nää on nyt suorakaiteen mallisia tällä kertaa.

Asiakkaalta tuli vinkki heti että hän laittaa huivin kahvipöyässä olevan maljakon ympärille, eikä liinaa pöytään ollenkaan. Muistaakseni näitä meni viimeksi aika monta muuhun käyttöön kuin kaulaan, ja mikä estää, taivas on rajana.


Nuo antiikkiset leimasimet on kans mukavia koristeena, tai sitte jos haluaa niitä käyttää nii siitä vaan!



 Pitipähän mun saaha tuo aurinko mukaan tähän postaukseen tavalla tai toisella, nyt ei sitte kun valosta valoon kuljemme täälä ......ja jätskiä ostamaa !


Ihanaa tiistai iltapäivää sulle!
Anne

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vaikka vain sana tai kaksi, tekee minut hyvin iloiseksi!