maanantai 29. kesäkuuta 2015

Golden Eaglen uutuusruoka Farm Duck & Turkey

Moikka, mää oon Ilona niinkun jotkut ehkä jo tietääkin.

Emäntä on mukana Hopottajat suositteluyhteisössä. Sen ansiosta olenkin saanut testata sopiiko mulle Golden Eaglen uutuus kuivamuona. Kaikki sarjan tuotteet ovat kuulemma ihan viljattomia ja niiden pääraaka-aineena on tietysti korkealaatuinen tuoreliha. Tämä ruoka onkin kuulemma juuri tuon korkean tuorelihapitoisuuden sekä viljattomuuden vuoksi hyvä vaihtoehto raakaruokinnalle. 

Määhän olen allerginen, enkä voi oikeestaan syödä muuta kun kanaa. Kaikki ruuat, oli ne sitten koirien kuivaruokaa tai raakaruokaa, yleensä kutittaa mua ihan hulluna. Ja mun maha menee sekasin.

Täytyy sanoa että muutaman viikon kun oon nyt syönyt tätä Golden Eaglen Farm'ia, niin kutina on vähentynyt aika paljon, ei kokonaan mutta vähentynyt. Tää on duck & turkey, elikkäs siinä on ankkaa ja kalkkunaa. Ei oo tarvinnut rapsutella koko ajan. Koska joskus mun pitää yölläkin raapia mua enkä voi nukkua. Sitten emäntä laittaa mulle kortisonivoidetta.

Emäntäkin on tosi tyytyväinen! Kattokaapa miten mää innostuin, kun pussi avattiin ekan kerran:


Nappulat tuoksuu tooosi hyvälle ja tosi voimakkaasti, ja mun mieleenhän se tuoksu on! Nappula kerrallaan mun oli ihan pakko viiä pöydän alle ja siinä sitten piti oikein alkaa hieromaan turkkiin
 " saaliin" hajua "Kaikki ihmiset meijän perheestä nauroi mulle katketakseen.
Mää oon on aika nirso, ja hiukan liian hoikka, joten mun emännän mielestä on tosi tärkeää, että ruoka mitä mulle annetaan, on laadukasta ja sellaista, mitä mää en jätä vaan popsin kaiken.

Kyllä mää tätä popsisin vaikka vähän liikaakin, mutta sitten se pussi aina laitetaan kaappiin enkä mää jaksa tassulla avata sitä ovea. Oon koittanu!
Tästä linkistä löydät tietoa ruuasta:

http://www.goldeneaglepetfoods.fi/freshmeat

Kyllä nyt kelpaa telmiä, kun on löytynyt ruoka, mikä mulle maistuu hyvin!

 Suosittelen lämpimästi kaikille koirakamuille , kannattaa kokeilla!
terveisin
Ilona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vaikka vain sana tai kaksi, tekee minut hyvin iloiseksi!