lauantai 23. maaliskuuta 2013

Kirppislöytöjä



Sain tuolit jo kohta valmiiksi ja kyllä ne nyt paljon kivemmilta näyttää. Harmi kun mulla ei ollut tarpeeksi tuota GreenGaten vahakangasta, ja mullahan ei nyt ole mahdollisuus saada niitä tilattua tukkuhintaankaan. Harmikseni eivät enää enää toimita meille Oulun keskustaan muuttomme jälkeen, sillä täällähän merkkiä jo ennen meitä on myynyt Colore.
Mutta ei se minua hidasta, tykkään että tuolit saa ollakin erinäköisiä.




Tällä viikolla kun sattui olemaan tilaisuus pyörähtää kirppiksellä, niin löysin ihanan vanhan maljan. Ulkolaista posliinia arvelisin , mutta tosi vanha on ja krakeloitunut kauniisti. Siinä on narsissien hyvä ojentautua kohti aurinkoa. Eikä muuten ollut kallis. Nykyään kirppikseltä ei löydä mitään kunnollista, ja heti kun sellainen osuu silmiin, niin johan on hintalappukin sellainen, ettei niitä oikein huvita alkaa hankkimaan.



Oiskohan tämä ruotsalaista alkuperää , mutta tykkäsin että on nätti. Väri on tuommoinen luonnonvalkoinen ja siinä hennon sinisiä kukkasia. Oon aina hurahtanut näihin sinivalkoisiin juttuihin, kai se on jotain kansallisromantiikan kaipuuta.





Silmiini osui vielä tämmönen pipo, jossa oli hauska teksti : sisäisesti kaunis. Ajattelin, että sitähän mää just oon , sisältä kaunis vaikka muuten tuntuu ettei aina kehtaa peiliin kattoa ettei se särkyis pelkästä säikähyksestä. Se oli pakko napata mukaan, olihan tuo vielä uusi ja käyttämätön. Vaan eihän se sopinut mun isoon päähäni ollenkaan :)

Hei tosi mukavaa viikonloppua teille kaikille !
Anne

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vaikka vain sana tai kaksi, tekee minut hyvin iloiseksi!