sunnuntai 15. helmikuuta 2015

Karpaloinen puolukka- banaani smoothie / Cranberry- lingonberry-banana smoothie

Pitkästä aikaa oon innostunut tekemään smoothieita. On tullut jo itselle ihan selväksi, että jos olen ilman puolukkaa joitain päiviä, niin säryt niveliin iskee. Korkeintaan neljä päivää voi olla syömättä. (uusille lukijoille tiedoksi että sairastan nivelreumaa, juuri nyt en käytä siihen  mitään lääkkeitä).  Niin että puolukoita pakasteesta heitän aina sekaan, samoin kuin karpaloa joko pakastemarjana tai nyt viime aikoina jauheena. Puolukoita siltään en ole vieläkään oppinut syömään. Ei vain tee mieli.

Tämmöistä tuli tänään:


n. 2 dl kevytmaitoa
1 kiivi
2 rkl kulmäpuristettua oliiviöljyä
2 rkl karpalojauhetta
n. 3 dl puolukkaa
2 isoa banaania
luomu vaniljajauhetta ripaus *

 Lasi on Jeanne d'Arc Livingiltä.



Aito luomu vaniljajauhe on pelkkää vaniljaa ilman sokeria. Voi tietysti käyttää vaikka tavallista vaniljasokeria ihan yhtä hyvin.

huom! ainesuhteet arvioitu, heitän aina ihan mittaamatta kaiken, anteeksi!
Voi että mua alkoi nyt ihan harmittaa, kun oon tämmöinen jotenkin suurpiirteinen ja rasitan sillä teitä rakkaita lukijoitani!
Kiitos että olette olemassa.
 Se antaa minulle todella paljon joka päivä, ja etenkin kun elämä murjoo,
olette korvaamaton piristys!

Anne


 *saatu blogin kautta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vaikka vain sana tai kaksi, tekee minut hyvin iloiseksi!