torstai 13. helmikuuta 2014

Muistatko Ystävää?

Miten muistatte ystäviänne Ystävänpäivänä?
Lähettääkö joku perinteisen postikortin?
Minä ainakin laitoin joitain kortteja kustin poljettavaksi.


Tänään mun olisi pitänyt , ja olin niin psyykannut itteeni, että vien auton katsastukseen, mutta en vaan jaksanut. 
Kun se pitää siivotakin ensin, ja se löyhkää märälle koiralle...niin miten muka sitä kehtaa minnekään viiä , ihmisten ilmoille?
Sen sijaan keksin ihan hullun paljon "tärkeää" tekemistä...
...Lähin ostamaan tulppaaneja 




En osta ikinä , vahingossakaan, valkoisia kukkia,
siksi nuo herkän keltaiset.


Valkoiset kukat liittyy mun menneisyyteen ja taikauskoon,
enkä taatusti aio paljastaa siitä enempää.





Sitten keksin myös sellasen  jutun , että ny on jo aika meidänkin  verhojen vaihtua keväisempiin!
Laitoin punaisten tilalle nää valkoiset , läpikudotut sivuverhot,
sopii ehkä vähän paremmin keltaisiin kukkasiin.




Kyllä mua inhottaa nuo jotkut ihmeen laudanpätkät noissa verhotangoissa tai mitä nuo ny on.
Vaikka kaikkeenhan tottuu.
Olis kuitenkin ihanaa saada nuo verhojen purjerenkaat kauniimmin näkyviin.

Älkää olko sitten huomaavinanne tuossa sivupöydällä nököttävää taulua, en ole vielä muistanut keksiä sille mitään paikkaa.
Tai että jääkö edes taloon, tuohan oli sellanen niin sanottu heräteostos!

Hauskaa päivää itse kullekin!
Anne

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vaikka vain sana tai kaksi, tekee minut hyvin iloiseksi!