torstai 30. elokuuta 2012

Koukuttavaa virkkausta

Anteeksi blogihiljaisuus...on ollut hiukan raskas kesä. On tapahtunut kaikenlaista , eikä ole oikein jaksanut bloggailla.

Joka tapauksessa mun piti saada itselleni jotain tekemistä, että lopettaisin turhan murehtimisen...niin aloin sitten virkata! Eikä sen jälkeen ole loppua näkyvissä, olen tehnyt töissä hiljaisina aikoina yhtä mattoa, kotona toista sitten illat.

Aika haasteellista hommaa, jos ei ole oikein koskaan virkkaamista harrastanut. Monen mielestä helppoa, mutta kyllä minä ainakin olen joutunut purkamaan useasti ja kokeilemalla opettelemaan.
Hermot ei kuitenkaan ole mennyt , ihme kyllä. Jos jotain oikeasti haluaa oppia, niin kai sitä sitten vain jaksaa yrittää.

Nyt onkin sitten kädet ja etusormi kipeänä, mullahan kun on tuo nivelreuma, niin ei oikein ehkä tykännyt yhtäkkisestä kovasta rasituksesta. Kärsimättömänä luonteena mulle kuitenkin sopii hyvin tuo matonkuteesta virkkaus koska siinä tuloksia saa niin nopeasti.

Virkkaaminenhan on melkein samaa kuin meditaatio! Meiltä siis saa nyt liikkeestä ontelokudetta, jos jollakin sattuu olemaan tarve. Värejä tällä hetkellä ovat harmaa, valkoinen, luonnonvalkoinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vaikka vain sana tai kaksi, tekee minut hyvin iloiseksi!